Πλεονεκτήματα
/ Mεγαλύτερη στόχευση και εξαιρετικός τρόπος προσέγγισης niche κοινού
/ Υψηλότερος βαθμός επαναληψιμότητας του διαφημιστικού μηνύματος
/ Μεγαλύτερη αξιοπιστία και εμπιστοσύνη του κοινού στο προβαλλόμενο μήνυμα λόγω του χώρου που προβάλλεται
/ Μεγαλύτερη ποικιλομορφία στο περιεχόμενο και τον τρόπο προβολής των μηνυμάτων
/ Προσιτό και δυναμικά διαμορφώμενο κόστος προβολής
97% δήλωσαν οτι είδαν τα διαφημιστικά μηνύματα στις οθόνες κατά την 3ωρη παραμονή τους στην παιδιατρική κλινική
Υψηλότερα % ανάκλησης διαφημίσεων / μαρκών από νέους & μέλλοντες γονείς συγκριτικά με τους λοιπούς επισκέπτες
9 στους 10 νέους/ μέλλοντες γονείς δηλώνουν πολύ ικανοποιημένοι από τη διαφήμιση προϊόντων & υπηρεσιών στους χώρους της κλινικής
Υψηλότερα % ανάκλησης διαφημίσεων / μαρκών από νέους & μέλλοντες γονείς συγκριτικά με τους λοιπούς επισκέπτες
9 στους 10 νέους/ μέλλοντες γονείς δηλώνουν πολύ ικανοποιημένοι από τη διαφήμιση προϊόντων & υπηρεσιών στους χώρους της κλινικής