Πλεονεκτήματα
/ Μεγάλη στόχευση και εξαιρετικός τρόπος προσέγγισης niche κοινού
/ Υψηλότερος βαθμός επαναληψιμότητας του διαφημιστικού μηνύματος
/ Μεγαλύτερη αξιοπιστία και εμπιστοσύνη από το κοινό στο προβαλλόμενο μήνυμα λόγω του χώρου που προβάλλεται
/ Μεγαλύτερη ποικιλομορφία στο περιεχόμενο και τον τρόπο προβολής των μηνυμάτων
/ Προσιτό και δυναμικά διαμορφώμενο κόστος προβολής
97% δήλωσαν ότι είδαν τα διαφημιστικά μηνύματα στις οθόνες κατά την 3ωρη παραμονή τους στο μαιευτήριο
Υψηλότερα % ανάκλησης διαφημίσεων / μαρκών από νέους & μέλλοντες γονείς συγκριτικά με τους λοιπούς επισκέπτες
9 στους 10 νέους / μέλλοντες γονείς δηλώνουν πολύ ικανοποιημένοι από τη διαφήμιση προϊόντων & υπηρεσιών στους χώρους του μαιευτηρίου
Υψηλότερα % ανάκλησης διαφημίσεων / μαρκών από νέους & μέλλοντες γονείς συγκριτικά με τους λοιπούς επισκέπτες
9 στους 10 νέους / μέλλοντες γονείς δηλώνουν πολύ ικανοποιημένοι από τη διαφήμιση προϊόντων & υπηρεσιών στους χώρους του μαιευτηρίου